loading...
مجله جامع رفیق شامل اخبار ، سلامت ، فناوری ، فرهنگ و هنر ، گردشگری ، خانه داری و...
aseman بازدید : 563 شنبه 21 مهر 1397 نظرات (0)

 

دیگر جواهرات محدود به دو رنگ نقره ای و طلایی نیست بلکه رنگ رزگلد نیز محبوبیت خود را در میان مردم، به خصوص زمانی که صحبت از رنگ ساعت های مچی می شود، پیدا کرده است. اگر شما هم دوست دارید که به ظاهر ساعت های مچی خود تنوع دهید، به مدل های ساعت رزگلد زنانه ای که در ادامه برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

 

1. Guess

برند گس ساعتی مدرن و زیبا طراحی کرده است که مطمئنا در دل طرفداران این برند خواهد نشست. بند این ساعت به گونه ای طراحی شده که بسیار راحت و انعطاف پذیر بوده و کاملا روی دست می نشیند. صفحه آن نیز بسیار ساده و شیک بوده و تنها با 4 الماس طراحی شده که بی شک مورد قبول مینیمالیست ها قرار خواهد گرفت.

 

مدل ساعت مچی زنانه, شیک ترین ساعت های مچی زنانه

صفحه این ساعت بسیار ساده و شیک با 4 الماس طراحی شده که مورد قبول مینیمالیست ها است

 

2. Calvin Klein

این مدل ساعت کلوین کلاین نه تنها از نظر کیفیت، بلکه از نظر زیبایی ظاهری نیز بی نظیر است. طراحی بندهای این ساعت بسیار منحصر بفرد بوده به طوری که چنین مدلی را روی دست هیچ فرد دیگری نخواهید دید. اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید در میان جمع خاص باشید و در عین سادگی بدرخشید، ما این مدل ساعت را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

ساعت های مچی رزگلد,شیک ترین ساعت های مچی رزگلد

بندهای این ساعت بسیار منحصر بفرد بوده طوری که این مدل را روی دست هیچ کس نخواهید دید

 

3. Anne Klein

برند آنه کلین به جزییات اهمیت زیادی می دهد. با نگاهی به این مدل ساعت مچی می بینید که بند چرمی آن در کنار رنگ رزگلد چه هماهنگی و زیبایی خاصی پیدا کرده است. اعداد این ساعت نیز به حروف رومی بزرگ نوشته شده که خود یکی دیگر از ویژگی های خاص آن می باشد.

 

ساعت مچی های رنگی زنانه, طراحی زیباترین ساعت های زنانه

بند چرمی آن در کنار رنگ رزگلد چه هماهنگی و زیبایی خاصی پیدا کرده است

 

4. DKNY

برند دی کی ان وای رنگ رزگلد را در کنار رنگ نقره ای به کار برده است. این مدل ساعت هم برای موقعیت های رسمی و هم برای مصرف روزانه مناسب است، بنابراین می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و ساعتی خریداری کنید که کارایی های زیادی دارد.

 

مدل ساعت های رسمی زنانه,مدل ساعت زنانه و دخترانه

این مدل ساعت هم برای موقعیت های رسمی و هم برای مصرف روزانه مناسب است

 

5. Tommy Hilfiger

برند تامی هایلفیگر همیشه در طراحی های خود متفاوت عمل کرده است. این برند از کریستال برای اعداد صفحه ساعت استفاده کرده که بسیار شیک و چشمگیر است.

 

شیک ترین ساعت های مچی زنانه, جدیدترین ساعت مچی های رزگلد زنانه

در این ساعت از کریستال برای اعداد صفحه ساعت استفاده کرده که بسیار شیک و چشمگیر است

 

6. Kate Spade Holland

برند کیت اسپید ساعتی برای خانم ها طراحی کرده که ظرافت زیادی دارد. بند این ساعت 12 میلی متری و باریک اما صفحه آن بزرگ و حدود 34 میلی متر است که تضاد زیبایی را ایجاد کرده است.

 

شیک ترین ساعت های مچی رزگلد,مدل ساعت مچی زنانه

بند این ساعت باریک اما صفحه آن بزرگ است که تضاد زیبایی را ایجاد کرده است

 

7. Michael Kors Parker

ساعت مایکل کورس برای آن دسته از خانم هایی که در خریدشان جسارت به خرج می دهند، مناسب است. در وسط صفحه این ساعت لوگوی بزرگ این برند حک و قاب آن با 70 کریستال تزیین شده است. از آنجا که این مدل ساعت تا 100 متر زیر آب استقامت دارد، بهترین گزینه برای زمان های شنا و دیگر ورزش های آبی است.

 

ساعت مچی های رنگی زنانه, طراحی زیباترین ساعت های زنانه

این ساعت تا 100 متر زیر آب استقامت دارد و برای زمان شنا و دیگر ورزش های آبی مناسب است

 

8. Fossil

طراحی کلاسیک این ساعت در کنار جزییاتی که روی صفحه آن به کار رفته، ظاهری لوکس به آن بخشیده است. به روی صفحه ساعت دو صفحه نمایش گرد می بینید که یکی تاریخ و دیگری شب و روز را نشان می دهد.

 

مدل های زیبای ساعت مچی زنانه,مدل ساعت های رسمی زنانه

طراحی کلاسیک این ساعت در کنار جزییات صفحه آن، ظاهری لوکس به آن بخشیده است

 

9. Bulova 

آنچه این ساعت را متفاوت و زیبا ساخته، الماس های به کار رفته در آن است. در واقع 17 الماس در طراحی این ساعت استفاده شده که 11 تای آن را روی صفحه اصلی ساعت و 6 تای دیگر را در بیرون و روی قاب آن می بینید. اگر به دنبال ساعتی برای موقعیت های رسمی خود می گردید، این مدل انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

 

مدل ساعت های رسمی زنانه,شیک ترین ساعت های مچی رزگلد

این مدل ساعت انتخاب خوبی برای موقعیت های رسمی خود خواهد بود

 

10. Skagen Anita

اگر به دنبال ساعتی به سبک مینیمالیست می گردید، بد نیست که به ساعت رزگلدی که برند اسکاگن آنیتا طراحی کرده است نگاهی بیاندازید. بند این ساعت به گونه ای طراحی شده که روی دست تان می نشیند و آنقدر راحت و سبک است که احساس می کنید چیزی روی دست هایتان نیست. صفحه آن نیز ساده و زیبا طراحی شده که با هر سلیقه ای جور در می آید.

 

مدل ساعت زنانه و دخترانه,ساعت های مچی رزگلد

صفحه این ساعت ساده و زیبا طراحی شده که با هر سلیقه ای جور در می آید

 

11. Nixon Kensington

یکی دیگر از ساعت های سبک مینیمالیست، ساعت زنانه نیکسون است. طراح این ساعت سادگی را برگزیده اما با رنگ رزگلدی که انتخاب کرده، به آن جذابیت بخشیده است.

 

مدل ساعت مچی زنانه, شیک ترین ساعت های مچی زنانه

یکی دیگر از ساعت های سبک مینیمالیست، ساعت زنانه نیکسون است

 

12. Citizen

در کیفیت بالای ساعت های سیتیزن هیچ شکی نیست. این مدل ساعت زنانه نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. از آنجا که این مدل ساعت با نور خورشید کار می کند، احتیاجی به تعویض باتری ندارد که بسیار به صرفه است. قاب این ساعت با کریستالهای سواروسکی تزیین شده است که خود بر برتری این مدل نسبت به مدل های دیگر می افزاید.

 

ساعت های مچی رزگلد,شیک ترین ساعت های مچی رزگلد

این مدل ساعت با نور خورشید کار می کند، احتیاجی به تعویض باتری ندارد که بسیار به صرفه است

 

13. Furla Linda

ساعت زنانه رزگلد فورلا با طراحی ظریفی که دارد، نماد یک طراحی کاملا فمنیستی است. اگر به دنبال ساعتی شیک برای مراسم رسمی خود می گردید، ما این مدل را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

ساعت مچی های رنگی زنانه, طراحی زیباترین ساعت های زنانه

این مدل ساعت شیک مناسب مراسمات رسمی می باشد

 

14. Burberry

این مدل ساعت بربری کمی از مدل های کلاسیک قبل فاصله گرفته و با کمی خلاقیت، ظاهری مدرن به خود گرفته است. طرح چهارخانه روی صفحه آن برای بند نیز استفاده شده و همین امر، این مدل ساعت را از دیگر مدل ها متفاوت کرده است. علاوه بر زیبایی، از کیفیت بالای این ساعت نیز بهره زیادی خواهید برد.

 

مدل ساعت های رسمی زنانه,مدل ساعت زنانه و دخترانه

این ساعت کمی از مدل های کلاسیک فاصله گرفته و با خلاقیت، ظاهری مدرن به خود گرفته است

 

15. Emporio Armani

یکی از ویژگی های ساعت های آرمانی ظرافت آن است. بند باریک و ظریف به علاوه صفحه ای که لوگوی سنتی آرمانی روی آن حک شده، بر دست های هر خانمی به زیبایی خواهد درخشید.

 

شیک ترین ساعت های مچی زنانه, جدیدترین ساعت مچی های رزگلد زنانه

یکی از ویژگی های ساعت های آرمانی ظرافت آن است

 

16. Samsung

اگر حوصله تان از ساعت های سنتی و قدیمی سر رفته و به دنبال ساعتی هوشمند هستید، سامسونگ پیشنهادهای جالبی برایتان دارد. در ساخت این ساعت هوشمند از طلای 18 عیار استفاده شده است. شما می توانید علاوه بر ساعت، گوشی همراه تان را نیز با آن سینک کنید و از دیگر امکانات این ساعت بهره مند شوید.

 

شیک ترین ساعت های مچی رزگلد,مدل ساعت مچی زنانه

در ساخت این ساعت هوشمند از طلای 18 عیار استفاده شده است

 

منبع : bartarinha.ir

aseman بازدید : 742 دوشنبه 12 شهریور 1397 نظرات (0)

 

در این مطلب یک سری نکات و ترفندهای مهم که آقا داماد هنگام خرید طلای عروس باید بداند را به شما می گوییم.

 

نکاتی برای خرید طلای عروس,نکاتی هنگام خرید طلا

طلای 18 از 14 عیار خالص تر است قیمت بیشتری دارد

 

ترفندهای آقا داماد برای خرید طلای عروس

وقتی نوبت به خرید طلا و جواهر می رسد، ارتکاب اشتباهات غیر قابل جبران بر سر قیمت محتمل است، مخصوصاً اگر اطلاعات تخصصی در این زمینه نداشته باشید و ندانید که دقیقاً می خواهید چه بکنید.برای اینکه بتوانید حلقه نامزدی با بهترین قیمت نسبت به بودجه خود بخرید، 7 نکته کلیدی را از زبان متخصصین خبره در زمینه طلا و جواهر بیان خواهیم کرد.

 

مدل سرویس طلای عروس

امروزه در اروپا و امریکا یک گوشواره چلچراغی یا یک گردنبند کریستالی درخشان کافی به نظر می رسد. چرا که بیشتر طراحان مد عروسی معتقدند؛ خود عروس باید محور مجلس باشد نه زرق و برق های حاشیه ای. گرچه بررسی های جدید نشان داده است عروس های اروپایی و امریکایی هم کم کم به سمت زیورالات بزرگ و سنگین جلب می شوند اما هنوز هم تنها یک تکه طلا را کافی می دانند.

 

در ایران اما خرید طلای عروسی در واقع نوعی هدیه داماد به عروس محسوب می شود و از آنجایی که طلا در ایران یک کالای سرمایه ای است، خرید یک سرویس خوب عروسی هم برای عروس و هم برای داماد اهمیت دارد.

 

1. اگر می خواهید جواهر بخرید، روی قیراط الماس حساس باشید

حداقل برای بانویی که نامزد شماست، وزن به قیراط و اندازه نگین الماس نشان یک حلقه، فاکتورهایی مهم در خرید هستند (هر قیراط معادل 2 دهم گرم است). این را طلافروش ها می دانند و همین موضوع است که اصل قیمت طلا و جواهر را تعیین می کند. آنوب توصیه می کند:«بجای خرج کردن پول تان برای خرید الماس یک قیراطی، تلاش کنید که یک نمونه 95 صدم قیراطی پیدا کنید. فروشندگان تمام تلاش شان را می کنند که وزن قیراط بالاتری به شما پیشنهاد دهند تا پول و سود بیشتری بدست آورند. اگر قیراط یک جواهر الماس نشان کم شود، قیمت آن بطور قابل ملاحظه ای افت خواهد کرد.» 

 

نوولا نیز موافق است که این توصیه ای طلایی برای صرفه جویی است، او اضافه می کند:«برای هر چند صدم قیراط بیشتر، قیمت الماس به صورت نجومی رشد می کند؛ اگر حلقه ای با الماس یک قیراطی به شما پیشنهاد شد، فراموش نکنید که قیراط های پایین تر مثلا 95 یا 97 صدمی را نیز امتحان و مقایسه کنید. ظاهر این موارد فرق زیادی با هم ندارد، اما تفاوت قیمت زیادی را ایجاد می کند.» 

 

2. آنلاین خرید کنید

با خرید در برخی فروشگاه های آنلاین می توانید از تخفیف های ویژه استفاده کنید. به علت اینکه این فروشگاه ها مخارجی همچون اجاره مغازه را ندارند، برخی مواقع محصولات خود را با قیمت های پایین تر از بازار ارائه می دهند. آنوب توصیه می کند:«حتی اگر علاقه به بازارگردی دارید، این کار را انجام دهید اما در نهایت خریدتان را آنلاین انجام دهید؛ چون در این صورت امکان دیدن مدل های بیشتر و بهره مندی از قیمت های پایین تر را خواهید داشت. برخی مواقع بین مغازه ها و فروشندگان آنلاین، تفاوت 20 درصدی قیمت وجود دارد.» 

 

3. در فصل تابستان خرید کنید

به صورت نانوشته، اکثر عروسی ها در فصل تابستان برگزار می شوند؛ در نتیجه ممکن است فکر کنید که این فصل بدترین زمان برای خرید حلقه نامزدی است. اما با توجه به اینکه با برگزاری عروسی ها در تابستان، اکثر نامزدی ها در مواقع دیگر سال انجام می شود، بهتر است در تابستان اقدام به خرید حلقه کنید. آنوب می گوید: «چون فروش در تابستان کمتر است، اکثر جواهرفروشان با مشتریان خود بهتر راه می آیند و انعطاف پذیر تر عمل می کنند. برعکس، در حوالی عید سال نو تقاضا برای حلقه های نامزدی زیاد می شود و قیمت آن ها بالا می رود.» 

 

4. مدل های غیر معمول را پسند کنید

آیا همسر شما یک الماس گرد یا حلقوی را ترجیح می دهد؟ متاسفانه شما در گروه اکثریت جا دارید و بر حسب همین تقاضا باید پول بیشتری را صرف خرید کنید. برای صرفه جویی، به اشکال غیر معمول و غیر سنتی نیز نگاهی بیاندازید و با همسرتان به توافق برسید که یکی از آن ها را پسند کند. آنوب عقیده دارد:«بر اساس بدیهیات اقتصادی، حلقه هایی با اشکال فانتزی قیمت بسیار کمتری دارند چون تقاضا برای آن ها کمتر است. همچنین، یک تراشکار برای ساختن الماس گرد باید نسبت به اشکال دیگر، مقدار بیشتر از الماس را بتراشد، در نتیجه قیمت الماس های گرد زیادتر است.» 

 

5. به دنبال دیگر سنگ های زینتی بگردید

شاید بدترین دشمن یک مرد در هنگام خریدهای نامزدی را بتوان الماس های گران قیمت دانست. سعی کنید بانوی تان را متقاعد کنید به سنگ های دیگری مانند یاقوت و زمرد و ... فکر کند. نوولا پیشنهاد می کند: «عروس های خاص می توانند سنگ های غیر متعارف پسند کنند یا حلقه ای بر پایه نگین الماس بخرند اما از فروشنده بخواهند در نگین حلقه از سنگ دیگری استفاده کند. برای مثال فرهنگ های شرقی برای سنگ یشم سبز ارزش فوق العاده ای قائل اند و خریداران می توانند این سنگ را که کمیاب تر از الماس است اما قیمت کمتری دارد، خریداری کنند.» 

 

6. طلای زرد بخرید

طلای زرد مدتی است از مد افتاده و نسبت به سایر انواع فلزات زینتی و جواهرآلات افت قیمت پیدا کرده است. اگر نامزدی دارید که هنوز به طلای زرد علاقه دارد، این فرصت طلایی را از دست ندهید و برای صرفه جویی او را تشویق به خرید بر مبنای این علاقه اش کنید. 

 

7. طلای 14 عیار را بر 18 عیار ترجیح دهید

وقتی قصد خرید طلای زرد را دارید، باید به نکته مهمی توجه کنید. طلای 18 عیار با توجه به نام آن بیشترین فروش را دارد اما آنوب می گوید: «این تنها یک برند است و به دلیل اینکه طلای 18 از 14 عیار خالص تر است قیمت بیشتری دارد؛ در حالی که تفاوت چندانی در ظاهر این دو نوع وجود ندارد. اگر طلای 14 عیار بخرید می توانید مقدار خوبی را صرفه جویی کنید و فقط کافیست به صورت سالانه با صرف مبلغی ناچیز، حلقه را خش گیری و آبکاری کنید تا همواره مثل یک طلای نوی 18 عیار به نظر برسد.»

aseman بازدید : 382 پنجشنبه 01 شهریور 1397 نظرات (0)

 

برج فلکی Aries (حمل-قوچ)

شما فردی هستید با اعتماد به نفس بالا و بسیار فعال. در کارهای خودتان جسور و بی پروا هستید. بنابراین حلقه ای راحت با سایز کوچک برای شما مناسب است. شما به رنگ های تیره مثل قرمز علاقه دارید و هنگام انتخاب حلقه به سمت الماس می روید.

 

حلقه نامزدی بر اساس زودیاک, انتخاب حلقه نامزدی بر اساس ماه تولد

حلقه الماس انتخاب ماههای تولد حمل-قوچ است

 

برج فلکی Taurus ( ثور، گاو)

حلقه شما همه چیز شماست و آنچه را انتخاب می کنید که دلتان می خواهد. رنگ هایی را دوست دارید که حس رمانتیک به شما بدهد. مثل صورتی کم رنگ. در کل اجناس با کیفیت می پسندید و به دنبال خودنمایی نیستید.

 

حلقه نامزدی بر اساس زودیاک, انتخاب حلقه نامزدی بر اساس ماه تولد

متولدین ثور، گاو اجناس با کیفیت می پسندید و به دنبال خودنمایی نیستید

 

برج فلکی Gemini ( جوزا، دوپیکر)

شما به هر مدلی راضی نمی شوید. در واقع بهترین نکته در شما این است که عاشق سورپرایز هستید و از تغییر واهمه ندارید. بسیار بازیگوش هستید بنابراین یک هدیه غیرمنتظره مثل طلا می تواند بهترین حلقه نامزدی برای شما باشد.

 

انتخاب حلقه های نامزدی ماههای مختلف, نکاتی برای انتخاب حلقه های نامزدی

حلقه طلا بهترین سورپرایز برای متولدین جوزا، دوپیکر است

 

برج فلکی Cancer ( سرطان، خرچنگ)

ممکن است شما عاشق سبک کلاسیک باشید اما هیچ چیز نمی تواند جلوی گرد شدن چشم شما را در مقابل مروارید بگیرد. سفید براق و نقره ترکیب رنگ مطلوب شماست. حلقه نامزدی شما در عین ظرافت بسیار جلب توجه خواهدکرد.

 

مدل حلقه,راهنمای انتخاب حلقه نامزدی

سفید براق و نقره ترکیب رنگ مطلوب متولدین سرطان، خرچنگ است

 

برج فلکی Leo (اسد، شیر)

برج اسد بسیار پرهیاهو و باهوش است و می داند که چگونه دیگران را مجذوب خود کند. حلقه نامزدی شما هم باید همانند شخصیت شما باشد. پس یک رنگ گرم مثل طلایی و زرد انتخاب کنید تا دیگران براقیتی که به انگشتان شما افزوده شده را تحسین کنند.

 

انتخاب حلقه نامزدی بر اساس ماه تولد, انتخاب حلقه نامزدی

حلقه نامزدی متولدین اسد، شیر هم باید همانند شخصیت شان باشد

 

برج فلکی Virgo ( سنبله، دوشیزه)

بسیار جزئی نگر هستید. این طبیعت شماست که تمام پیچ و خم و زوایای سنگ انگشتر را بررسی می کنید. بنابراین به دنبال انگشتر بسیار ظریف اما محکم خواهید بود.

 

مدل حلقه نامزدی,حلقه نامزدی بر اساس زودیاک

متولدین سنبله، دوشیزه به دنبال انگشتر بسیار ظریف اما محکم خواهند بود

 

برج فلکی Libra ( میزان، ترازو)

بی شک آبی رنگ شماست اما نه هر رنگ آبی. رنگ مطلوب شما بین آبی مایل به ارغوانی و آبی نفتی است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که رنگ مورد علاقه شما یاقوتی است. از آنجا که ظاهری متعادل را می پسندید سنگ حلقه نامزدی شما باید الماس باشد.

 

عکس حلقه های نامزدی, انتخاب حلقه های نامزدی ماههای مختلف

رنگ مطلوب متولدین میزان، ترازو بین آبی مایل به ارغوانی و آبی نفتی است

 

برج فلکی Scorpio (عقرب، کژدم)

شما انسانی قوی هستید و بیشتر تمایل به رنگ های تیره مثل سیاه و قرمز دارید. بنابراین الماس معمولی روشن برای شما کافی نیست. برای حلقه نامزدی به دنبال یاقوت سرخ باشید.

 

نکاتی برای انتخاب حلقه های نامزدی,مدل حلقه

متولدین عقرب، کژدم برای حلقه نامزدی به دنبال یاقوت سرخ باشند

 

برج فلکی Sagittarius (کمان)

برج کمان بسیار ماجراجو و تغییرپذیر است. رنگ بنفش او را شگفت زده خواهد کرد. او به سرعت شیفته حلقه منحصر به فرد خود خواهد شد. حلقه ای که بسیار ساده است. بنابراین انسان ایرادگیری نیست.

 

مدل حلقه,مدل حلقه نامزدی

رنگ بنفش متولدین برج کمان را شگفت زده خواهد کرد

 

برج فلکی Capricorn (جدی، بزغاله)

کمال گرایی شما غیرقابل انکار است. زیبایی انگشتر و سنتی بودنش برای شما قابل تحسین است بنابراین شکی نیست که دوست دارید حلقه نامزدی شما الماس باشد. وقتی صاحب حلقه می شوید بسیار مراقب آن هستید و همیشه آن را جلا می دهید.

 

راهنمای انتخاب حلقه نامزدی,حلقه نامزدی

متولدین جدی، بزغاله دوست دارد حلقه نامزدی شان الماس باشد

 

برج فلکی Aquarius ( دلو)

آبی لاجوردی رنگ موردعلاقه شماست که هر روز آن را می پوشید. اگر حلقه نامزدی شما کمی با آنچه که می خواستید تفاوت داشته باشد برایتان اهمیت چندانی نخواهد داشت. شما برای خودتان تیپ می زنید حتی در مورد جواهرات هم همینطور هستید. بنابراین حلقه ای که هویت خاصی نداشته باشد نمی توانید حتی تصورش را بکنید.

 

حلقه نامزدی بر اساس زودیاک, انتخاب حلقه نامزدی بر اساس ماه تولد

آبی لاجوردی رنگ موردعلاقه متولدین دلو است

 

برج فلکی Pisces (حوت، ماهی)

شما نیاز به حلقه ای دارید که بتوانید غرق زیبایی آن شوید. رنگ مطلوب شما سبز دریایی است و سمبل ماه تولد شما ماهی. بنابراین الماس رنگ اقیانوسی رنگ مناسب شماست.

 

حلقه نامزدی بر اساس زودیاک, انتخاب حلقه نامزدی بر اساس ماه تولد

الماس رنگ اقیانوسی رنگ مناسب متولدین حوت، ماهی است

Admin بازدید : 505 شنبه 27 مرداد 1397 نظرات (0)

 

 

آموزش تصویری ساخت دستبند با سیم و نخ 

 

وسایل مورد نیاز: سیم ، نخ ، دم باریک ، قفل دستبند ، زنجیر ساده ،قیچی

 

درست کردن دستبند با سیم,آموزش تصویری ساخت دستبند

ساخت دستبند,درست کردن دستبند

تکنیک های ساخت دست بند

 

آموزش مرحله ای ساخت دستبند, مراحل ساخت دستبند

ساخت دست بند

 

درست کردن مرحله ای دستبند, مراحل درست کردن دستبند

آموزش مرحله ای ساخت دستبند

 

آموزش تصویری ساخت دستبند, آموزش درست کردن دستبند

طرز ساخت دست بند

 

درست کردن دستبند, درست کردن دستبند با سیم

مراحل درست کردن دستبند

 

شیوه ساخت دستبند, آموزش مرحله ای ساخت دستبند

نحوه درست کردن دست بند با سیم و نخ

 

مراحل ساخت دستبند, درست کردن مرحله ای دستبند

درست کردن دستبند با سیم

 

درست کردن مرحله ای دستبند,درست کردن دستبند

آموزش درست کردن دست بند

 

مراحل درست کردن دستبند,ساخت دستبند

درست کردن دستبند با سیم و نخ

 

ساخت دستبند,درست کردن دستبند

نحوه ساخت دست بند

 

aseman بازدید : 596 سه شنبه 22 فروردین 1396 نظرات (0)

 

نمونه هایی از زیباترین انگشترهای شرف الشمس مردانه با رکاب نقره

 

خواص انگشتر شرف شمس, انگشتر شرف شمس مردانه

عکس انگشتر شرف شمس, انواع انگشتر شرف شمس

جدیدترین مدل انگشتر شرف شمس

 

انواع انگشتر شرف شمس,مدل انگشتر شرف شمس مردانه

انگشتر شرف شمس با دعا,مدل انگشتر شرف شمس

انگشتر شرف شمس با رکاب نقره

 

انگشتر شرف الشمس مردانه,انگشتر شرف الشمس

مدل انگشتر شرف شمس,مدل انگشتر شرف شمس مردانه

انگشتر شرف الشمس

 

انگشتر شرف شمس مردانه, عکس انگشتر شرف شمس

انواع انگشتر شرف شمس, انگشتر شرف شمس با دعا

انگشتر شرف الشمس مردانه

 

انگشتر شرف الشمس, انگشتر شرف شمس با رکاب نقره

مدل انگشتر شرف شمس مردانه, انگشتر شرف الشمس مردانه

مدل انگشتر شرف شمس مردانه

 

خواص انگشتر شرف شمس, انگشتر شرف شمس مردانه

عکس انگشتر شرف شمس, انواع انگشتر شرف شمس

جدیدترین مدل انگشتر شرف شمس

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
___مجله علمی تحلیلی رفیق___
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1725
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,754
  • بازدید ماه : 5,683
  • بازدید سال : 101,163
  • بازدید کلی : 2,969,326