loading...
مجله جامع رفیق شامل اخبار ، سلامت ، فناوری ، فرهنگ و هنر ، گردشگری ، خانه داری و...
Admin بازدید : 24199 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (40)

حتما برای شما هم پیش اومده که وقتی میخواین برنامه ای رو نصب کنید با خطا مواجه بشین و نتونین برنامه رو نصبش کنید .
مجله جامع رفیق امروز واستون راه حل این مشکل رو آموزش داده:

در هنگام نصب برنامه اگر برنامه شما از گوگل پلی استور دانلود نشده باشه گوشی شما به خاطر غیرمطمئن بودن برنامه از نصبش جلوگیری میکنه

فقط کافیه مراحل زیر رو انجام بدین تا این مشکل رفع بشه:

1-برید به تنظیمات گوشیتون
2- بر روی گزینه امنیت یا security ضربه بزنید
3-تیک گزینه ی unknown sources یا منبع ناشناس رو بزنید 


مشکل حل شد !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1396/06/14 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

نصب نمیشه چکار کنم؟
پاسخ : یکم توضیح بدین . چه اروری میده ؟ معمولا نصب نرم افزار هایی مثل کم کردن نور ضفحه . فیلتر شکن یا انتی ویروس میتونه جلوی نصب نرم افزار رو بگیره

این نظر توسط ساره در تاریخ 1396/02/01 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

سلام من هر چی برنامه دانلود میکنم کلا دکمه ی نصب یا اینستال غیرفعاله یعنی هرچی میزنم روش هیچ اتفاقی نمی افته. اون تیک منابع ناشناخته رو هم زدم. لطفا کمک کنید

این نظر توسط reza در تاریخ 1395/09/25 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

سلام من چند وقته که گوشیم بعضی از بازی ها رو نصب میکنه بعضی هارو هم نه میخواستم ببینم مشکلش چیه فضا هم دارم گوشیم هم گرند پریم هست

این نظر توسط raz در تاریخ 1395/09/06 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

گوشیه من سامسونگه خودش خودکاربروزرسانی کرده والان هیچی نمیتونم نصب کنم،دوبارهم برگردوندم ب تنظیمات کارخانه امابازم نصب نمیشه حالاچکارکنم

این نظر توسط Yusef Nazari در تاریخ 1395/07/29 و 8:18 دقیقه ارسال شده است

سلام من یه گوشی هواوی جی۶۱۰دارم گوشیو ک ریست فکتوری کردم بعضی برنامه ها نصب نمیشه ولی قبلا نصب میشد زبونشو انگلیسی کردم همچنین ری استارت کردم گوشی بازم نشد همچنین رو قسمت امنیت رفتم و گزینه برنامه های ناشنخته هم تیک زدم بازم نمیشه نصب کرد گوشیم حافظه هم داره اگه مشکلشو میدونید بگین ممنونتون میشم تازه گوشیم هم روت کردم

این نظر توسط Yusef Nazari در تاریخ 1395/07/28 و 10:34 دقیقه ارسال شده است

سلام من یه گوشی هواوی جی۶۱۰دارم گوشیو ک ریست فکتوری کردم بعضی برنامه ها نصب نمیشه ولی قبلا نصب میشد زبونشو انگلیسی کردم همچنین ری استارت کردم گوشی بازم نشد همچنین رو قسمت امنیت رفتم و گزینه برنامه های ناشنخته هم تیک زدم بازم نمیشه نصب کرد گوشیم حافظه هم داره اگه مشکلشو میدونید بگین ممنونتون میشم

این نظر توسط پیمان در تاریخ 1395/07/13 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

سلام-گوشی من چند روزه زمانی که دکمه اینستال برنامه رو میزنم شروع میکنه به نصب ولی اصلا نصب نمیکنه/خیلی هم صبر کردم ولی نصب نشد فقط خط ابی میاد و میره ولی نصب نمیشه/گوشیم s7 edge هستش و فضای خالی هم داره/ممنون میشم راهنماییم کنید/باتشکر

این نظر توسط جواد در تاریخ 1395/06/21 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

با سلام و درود
بعضی برنامه ها بدلیل ناسازگاری با نسخه اندروید هم خطا های ذکر شده را به نمایش می گذارند و بعضی ها هم بدلیل دستکاری شدن فایل Apk و نداشتن امضای معبر نصب نمی شود
ضمناًَ از هر کانال هر نرم افزاری را دانلود نکنید چون ممکنه فایل بعد از نصب اطلاعات گوشی شما را به دست هکر ها بسپارد

این نظر توسط روشنک در تاریخ 1395/06/13 و 1:50 دقیقه ارسال شده است

سلام
گوشی من بعد ازین که خودش ریستارت کرد یه سری از برنامه هام حذف نصب شد الان که دوباره میخوام نصبش کنم نصب نمیشه ،راه هایی هم که گفتین انجام دادم نشد. باید چیکار کنم؟

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1395/06/06 و 9:13 دقیقه ارسال شده است

سلام, من برای دانلود مقالات خارجی نیاز مبرم ب فیلترشکن اپرا مینی یا کلود وی پی ان دارم. چند سالیم بود که استفاده میکنم, اما چند روزیه که اوپرا نصب میشه اما با پر شدن خط قرمزش میگه اتصال ب اینترنت امکان پذیر نیست, کلود وی پن هم اصلا کانکت نمیشه. توضیح اینکه چند روز پیش گوشیم رو فلش کردم. اینترنتم هم مشکلی نداره.
کلافه شدم لطفا کمکم کنید, خدا خیرتون بده.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
___مجله علمی تحلیلی رفیق___
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1725
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 87
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,716
  • بازدید ماه : 5,645
  • بازدید سال : 101,125
  • بازدید کلی : 2,969,288